Przejdź do głównej zawartości

Zaczynamy! Ale może najpierw się przedstawię?

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Myśl o prowadzeniu własnego bloga chodziła za mną już od kilku lat, jednak nie miałem w sobie na tyle zaparcie żeby zacząć pisać systematycznie.
Oczywiście były jakieś próby, jednak one szybko kończyły się fiaskiem.

Ale do rzeczy...

Moją największą pasją jest koszykówka, z którą jestem związany od 8 lat.
Niestety nigdy nie zostałem profesjonalnym zawodnikiem, jednak mimo to basket cały czas siedzi w moim sercu.

Kilka lat temu trafiłem do ROSY Radom jako wolontariusz, byłem wniebowzięty gdy zaproponowano mi współudział w tworzeniu projektu ROSY (na początku jako kamerzysta), był to sezon 2012/2013 - początek mojej historii w ROSIE i początek tego klubu w ekstraklasie...


Dziś wciąż pracuję w tym klubie, choć trochę zmieniłem branżę. Jestem Organizatorem Zawodów Tauron Basket Ligi i nowo powstałych rozgrywek FIBA Europe Cup. A co do zespołu to  ROSA jest obecnie wiceliderem tabeli,w tym sezonie zadebiutowała w europejskich pucharach, w dwóch poprzednich sezonach zajmowała 4. miejsca w Tauron Basket Lidze, była finalistą Pucharu i Superpucharu Polski, a tydzień temu PIERWSZY raz w historii zdobyliśmy Puchar Polski pokonując galaktyczny (jak na polskie warunki) Stelmet Zielona Góra!

Oczywiście nie samą koszykówką człowiek żyje. Poza pracą w klubie, moim głównym zajęciem jest nauka. Studiuję dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
A w wolnych chwilach... gram w kosza!

O czym będę pisał?

Oczywiście o koszykówce, ale w szczególności chciałbym skupić się na naszym rodzimym podwórku, choć oczywiście wycieczki za ocean będą, nawet bardzo często. Będę prowadzić tego bloga w sposób (mam nadzieję) dość niekonwencjonalny. Postaram się dotykać każdej części szeroko rozumianej koszykówki. Od wyników sportowych, spekulacji transferowych i samych transferów, po przez wszelakiego rodzaju wywiady z zawodnikami czy też trenerami, aż do działań marketingowych mogących poprawić funkcjonowanie profesjonalnych klubów koszykarskich.


Pierwszy wpis opublikuję już w poniedziałek!

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jarosław Zyskowski w ROSIE!

Jeden z najlepszych polskich zawodników ubiegłego sezonu zasili szeregi radomskich Smoków. Zyskowski w poprzednim sezonie w barwach Polfarmexu Kutno zdobywał średnio 12 pkt, 2,3 zbiórki i asystę na mecz. Czy Zyskowski stanie się ważnym ogniwem ROSY? Przez brak w rotacji Daniela Szymkiewicza, zrobiła się luka w radomskim zespole na obwodzie, którą ma zapełnić Jarosław Zyskowski Jr. Zyskowski w ROSIE zapewne będzie pełnił rolę zmiennika Gary'ego Bellla i Michała Sokołowskiego. Jarosław Zyskowski ma wzmocnić ROSĘ na obwodzie, ponieważ do zespołu rezerw został odsunięty Daniel Szymkiewicz. Młody rozgrywający potrzebuje czasu na odbudowę formy po kontuzji, którą odniósł w okresie przygotowawczym.

Stelmet przed wielką szansą!

Mistrzowie polski powalczą o awans do ćwierćfinału Basketball Chmapions League. W rewanżowym spotkaniu 1/8 finału zmierza się z AS Monaco, zadanie o tyle trudne, że pierwszy mecz podopieczni Andreja Urlepa przegrali.   foto: www.championsleague.basketball Trzy Upragniona cyfra zielonogórzan dzisiajeszego wieczoru. Właśnie minimalnie taką różnicą punktów Stelmet musi pokonać Monaco, aby awansować do dalszej fazy rozgrywek. Serce wierzy, że zielonogórzanie wyszarpią zwycięstwo i osiągną historyczny wynik, ale rozum... Patrząc racjonalnie AS Monaco to silny zespół, potrafiący grał na dobrym europejskim poziomie, poza tym pomagać im będą ściany. W tegorocznych rozgrywkach Basketball Champions League nie przegrali jeszcze żadnego meczu u siebie(!). Przed Łukaszem Koszarkeim i spółką ciężkie, ale nie niemożliwe zadanie. Andrej Urlep Początkowy zachwyt po objęciu sterów przez słoweńskiego szkoleniowca jakby ucichł. Przede wszystkim za sprawą porażki w Pucharze Polski czy sła

1na1: Ukraiński joker

Dziś zapraszam na rozmowę z prawdziwym jokerem w talii trenera ROSY Radom Wojciecha Kamińskiego. Igor Zaicev opowiada m.in. o kulisach transferu do ROSY i swojej roli w zespole. P. Ziętkowski: Do Radomia trafiłeś w ostatniej chwili w miejsce Milana  Majstorovicia, którego kontuzja wykluczyła z gry do końca sezonu. Długo zastanawiałeś się nad dołączeniem do zespołu trenera Kamińskiego? I. Za icev : W tym czasie byłem bliski podpisania kontraktu z zespołem z Rosji. Jednak gdy pojawiła się bardzo konkretna propozycja z ROSY - nie zastanawiałem się długo i postanowiłem kontynuować swoją karierę w Polsce. Szybko podjąłeś decyzję o grze nad Wisłą. Jednak powiedz, co skłoniło zawodnika, który na ostatnim EuroBaskecie spędzał na parkiecie średnio 22 min, do gry w czwartym zespole Tauron Basket Ligi? To co powiedziałeś. ROSA w ostatnich dwóch sezonach zajmowała czwarte miejsce w lidze. Nie podlega dyskusji, że obecnie reprezentuję barwy jednego z najlepszych klu